Çocuklarda Süt İçmenin Boy Uzamasına Etkisi
Ekim 5th, 2007 yapan Filiz Arıcan
Düzenli olarak günde 3 bardak süt içien çocukların boylarının, içmeyenlere göre ortalama 2 santim daha uzun olduğu tespit edildi.ABD Klinik Beslenme Dergisi’nde yer alan habere göre, Danimarka Kraliyet Üniversitesi Ziraat Fakültesi Gıda Araştırmaları Bölüm’ünce, 2.5 yaşındaki 101 çocuk üzerinde bir araştırma yapıldı.Sütün çocukların büyüme süreci üzerindeki etkilerinin incelendiği araştırmada, düzenli olarak günde 3 bardak süt […]


